Branding maakt het verschil

Trachitol website

casestudy: Trachitol website

Het proces in kaart gebracht.

Het project

De visie en doelstellingen van het merk als uitgangspunt.

Trachitol, bij beginnende keelpijn. Deze merkwaarde staat als paal boven water. Trachitol kwam bij Woweb met de vraag om de kracht van het merk te vertalen naar een nieuwe website.

Als eerste hebben we de customer-journey onderzocht en in kaart gebracht. Zo kwamen we tot 2 type bezoekers, “de onderzoekende bezoeker” en “de consumerende bezoeker”. Op basis van de behoefte van de bezoekers in combinatie met de doelstellingen van Trachitol werden de eerste mockups geschetst. Niet veel later rolde hier een gebruiksvriendelijke user interface en een concrete contentstrategie uit. Door de klant in iedere stap van het project te blijven betrekken konden we binnen een kort tijdsbestek het design vertalen naar een website. Trachitol.nl werd daardoor ook ruim binnen de planning opgeleverd.

Het resultaat

Door vooruitstrevend te zijn op het gebied van techniek en design leiden we bezoekers naar de goede content.

De vernieuwde website zorgt ervoor dat bezoekers via verschillende kanalen terecht komen op specifieke landingspagina’s. Daarnaast is de merkwaarde van Trachitol geheel verweven in het responsive design. De website is gebouwd op het meest gebruikte CMS systeem op de wereld, WordPress. Dit content management systeem stelt medewerkers in staat om o.a. nieuwsitems zelf toe te voegen.

Woweb verzorgt ook de nazorg aan deze website zoals bijvoorbeeld onderhoud, update’s en back-ups.

testimonial

De klant aan het woord.

  • Prettig is dat Woweb pro-actief handelt, men denkt verder dan de dag van vandaag en adviseert hoe tot nog betere prestaties te komen. Daarnaast doet Woweb wat ze belooft en handelt zij erg snel.

    Henny Wijgergangs
    Henny Wijgergangs Brand Group Manager Trachitol

over ons

Contact